Vážený pane,
položka , ktorá Vám bola faktúrovaná musí mať oporu vo všeoebecných zmluvných podmienkach príslušného mobilného operátora. Odporúčam navštíviť príslušné pracovisko a žiadať vysvetlenie a pokiaľ nebude uspokojivé podajte reklamáciu. Na základe toho sa potom budete môcť bližie orientovať.
V prípade nespokojnosti s vybavením reklamácie môžete podať návrh podľa § 73 zákona č. 610/2003 Z.z. o elektronických komunikáciách na Telekomunikačný úrad SR http://www.teleoff.gov.sk citujem
Užívateľ je oprávnený predložiť úradu spor týkajúci sa správnosti úhrady a kvality verejnej služby najmä pri poskytovaní univerzálnej služby, o ktorom sa uskutočnilo reklamačné konanie a užívateľ nie je so spôsobom vybavenia reklamácie spokojný. Podnik a užívateľ ako účastníci riešenia sporu sú povinní a oprávnení navrhovať dôkazy a ich doplnenie, predkladať podklady potrebné na vecné posúdenie prípadu. Úrad predložený spor rieši s cieľom jeho urovnania a dosiahnutia zhody medzi podnikom a užívateľom o predmete sporu.
s pozdravom
Grant
Komentáre